Sunday, April 22, 2012

Bila kau rasa,"Banyak cantik?"

Beberapa minggu ini aku banyak mengurung kepala otak. Isolated jauh-jauh. Memikirkan yang tempat yang sepatutnya jadi 'asylum' suci tanpa gangguan, tiba-tiba dalam setahun ini menjadi tumpuan.

Aku tutup telinga dengan hanya menghadkan kepada laungan dari Joey Ramone. Ia lebih menggembirakan. Punca rebel aku sekitar remaja yang lepas-lepas. Punca dimana aku sedar, dunia tak hutang aku apa-apa.

Favorite band playing all my favorite songs.

Kertas putih, kita conteng dan lakarkan sendiri. Lepas itu buang dalam tong sampah - Kalau lah sesedap itu memori yang boleh dinyah-jauh dari otak.

"Everyday my time runs out. Live like a fool, that's what I was about"

Bila masa, ini adalah diantaranya aku berbogel diruang tamu sambil terjerit-jerit mahakarya Gibran dan berhenti lima saat untuk melaungkan "I believe in miracles!"

Daripada hati aku berkata,
"If she can find a reason to forgive.Then i can find a reason to live"

Malam ini aku 'mute' kan segalanya.

No comments:

Post a Comment