Sunday, November 21, 2010

Jauh

"Beauty is a terrible and awful thing! It is terrible because it has not been fathomed, for God sets us nothing but riddles. Here the boundaries meet and all contradictions exist side by side." - Fyodor Dostoevsky

Ambil masa untuk mengenali keadaan sendiri.Aku bukan dalam kondisi seperti dahulu.Aku bukan lagi riang-riang meloncat-loncat.

This is so fucking nightmare!

Kopi sampai ke meja aku.Buka penutup tumbler.Ada diskaun RM2 sebenarnya.Aku celup jari kedalam bekas tumbler.Suam panas.Aku jilat jari.
Dalam hati aku berkata; "Beritahulah pada semua orang, bahawa kamu semua bahagia tanpa aku menganggu jasad seluruh umat"

Jiwa aku selari dengan kesakitan Lucifer.Naluri aku terpendam dengan niat anak-anak gadis Noah.

Harapan aku, ada yang menanti disebalik pintu pagar.Menyambut kehadiran aku yang terluka kesakitan, teraniaya, terumbang-ambing.

Aku jual jiwa untuk satu kenikmatan, kegembiraan yang sebentar.Aku jilat kasih sayang demi perintah yang diminta oleh berjuta sel dalam kepala.

Demikianlah, pengakhiran aku.Menanti, terseksa, sadis dan luka berdarah direjam sepanjang perjalanan pulang.

No comments:

Post a Comment