Sunday, June 19, 2011

Disini

Ia..tiada kena mengena dengan kau...

Mungkin kesilapan aku, menyangka jika turun taraf itu, masih ada nilai persahabatan.
Dalam kekalutan aku pada waktu itu, memikirkan jika ada yang sudi membantu, - aku silap kerana mencari salah tempat.
Maaflah jika ia tak bisa bikin kau senang.

Ia sekadar , dalam cerita ini, aku menghormati dan masih anggap kenangan itu suci dan persahabatan itu mulia.

Bukan untuk suka-suka, bukan untuk kepuasan sendiri, bukan untuk aku injak-injak kan diri ini pada sesuatu yang pakai buang.


Terpulang jika anggapan, aku mempergunakan kepercayaan itu sesuka hati..tak mengapa, kau boleh letak kesalahan itu pada aku. Aku layak.

Ego aku tinggi, tapi aku masih boleh laraskannya, untuk keperluan dan sedikit penghormatan pada kau.


Bukan logikal yang aku pegang.

No comments:

Post a Comment